تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دروازه‌بان پرسپولیس مصدوم شد

به گزارش افکارنیوز،

 برانکو ایوانکوویچ پس از بازی با الریان روز سه‌شنبه را به همه بازیکنان استراحت داد و امروز (چهارشنبه) فقط نفرات ترکیب اصلی استراحت داشتند و دیگر بازیکنان با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خود را برگزار کردند.

در این تمرین، بازیکنان ابتدا به گرم کردن پرداختند و پس از آن فوتبال در زمین کوچک و بدون دروازه‌بان در دستور کار بود. تمرینات ضربات ایستگاهی برابر دیوار دفاعی آدمک‌ها بخش بعدی تمرین بود.

پس از آن مارکو با چیدن موانع، تمرینات اینتربال را برنامه‌ریزی کرد و پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان نیز فوتبال درون تیمی بود.

ابوالفضل درویش‌وند، دروازه‌بان پرسپولیس هم حدود 30 دقیقه پایانی تمرین امروز بود که در جریان تمرینات اختصاصی دروازه‌بان‌ها از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دروازه‌بان پرسپولیس مصدوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..