تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار هواشناسی درمورد ورود سامانه‌ بارشی جدید

به گزارش افکارنیوز،

احدوظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: موج بارشی که در ساعتهای گذشته از غرب کشورمان وارد شده بود امروز نیز بخشهایی از کشور را درگیر باد، باران و رعد و برق خواهد کرد.

وی ادامه داد: بارش باران، رگبار و وزش باد نسبتاً شدید امروز در برخی مناطق غربی، دامنه‌های البرز، مناطق مرکزی و شمال شرق ادامه می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه بارش باران در ساعتهای آتی در سواحل خزر نیز به‌وقوع می‌پیوندد، تصریح کرد: در اواخر وقت امروز این موج بارشی به سمت شرق کشور رهسپار خواهد شد و رفته رفته از کشور خارج خواهد شد.

به گفته وظیفه، امروز وزش باد به نسبت شدید که موجب بروز گردوخاک خواهد شد در جنوب غرب، سمنان و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد:  شدت بارشها امروز در کرمانشاه، کردستان، دامنه‌های جنوبی البرز و بخشهایی از خراسان رضوی خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: بارشهای ناشی از این موج بارشی اواخر وقت امروز و فردا صبح نیز به‌صورت پراکنده با شدت کمتر در دامنه‌های زاگرس، مناطق مرکزی و شمال شرق کشور پدید می‌آید.

وظیفه از ورود سامانه بارشی جدیدی در اواخر وقت پنجشنبه خبرداد و گفت: این سامانه بارشی از سمت مرزهای غربی و شمال غرب وارد کشور خواهد شد که عمده بارشها طی روز جمعه در همین مناطق به‌وقوع می‌آید.

وی ادامه داد: در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز  پدیده گرد و غبار در جنوب غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش قابل ملاحظه دما بین 10 تا 15 درجه  در سواحل دریای خزر به همراه وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود.

وظیفه ارومیه با صفر درجه را سردترین و بوشهر با 38 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای امروز تهران که 19 درجه بالای صفر می‌رسد و وضعیت جوی پایتخت نیمه ابری همراه با بارشهای باران و رگبار پراکنده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار هواشناسی درمورد ورود سامانه‌ بارشی جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..