تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرمت و ساماندهی کاخ مروارید آغاز می‌شود

مرمت و ساماندهی کاخ مروارید آغاز می‌شودبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت میراث فرهنگی؛ مرمت و ساماندهی کاخ شمس (مروارید) با تخصیص اعتبار بیش از یک میلیارد تومان از اعتبارات ملی، پس از اعلام شرح خدمات و فرآیند مناقصه، عملیات مرمتی این بنای ارزشمند آغاز می شود.


«مهناز طاهری» معاون میراث فرهنگی استان البرز با اعلام این خبر گفت: طرح مطالعه، مستند نگاری و مرمت بنای کاخ و محوطه شمس بر اساس حکم مرمتی که از سوی معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی ارسال شده آغاز می شود.  


وی افزود: با توجه به اینکه مرمت کاخ مروارید نیازمند اعتبارات قابل توجهی است، در نظر داریم پس از مرمت، این بنای ارزشمند به عنوان کاخ موزه استان البرز مورد بازدید عموم قرار گیرد. همچنین قرار است در کنار عملیات مرمتی این بنا، فعالیت های موزه ای چون مرمت اموال فرهنگی کاخ و طراحی کاخ موزه انجام می گیرد.  


این در حالی است که به گفته طاهری، سال گذشته بر اساس دستور شورای فنی استان البرز و سازمان میراث فرهنگی و اخذ مجوز از سازمان پارک های استان، درختانی که از سالیان گذشته خشک شده بود جمع آوری و به جای آن ها نهال کاشته شد.  


وی افزود: این اتفاق با کمک و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و پیگیری های استانداری البرز و سازمان پارک ها صورت گرفت.  

انتهای پیام/


 
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرمت و ساماندهی کاخ مروارید آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..