تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرملین عدم حمایت از اسد را مسخره خواند

به گزارش افکارنیوز،

 دمیتری پسکوف امروز(چهارشنبه) در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مهمترین موضوع ابتدا مبارزه با داعش و سپس ایجاد راهی برای برون رفت از اوضاع فعلی با استفاده از راهکارهای سیاسی و دیپلماتیک یا همان راهکار سیاسی برای بحران سوریه و عدم استفاده از زور است.

پسکوف تصریح کرد که موضوع دوری از اسد بدون ذکر این دو هدف اساسی، کوته نظری است.

وی خاطر نشان کرد که اسد، رییس جمهوری قانونی سوریه و ارتش تحت فرماندهی وی  سرگرم مبارزه با تروریست های بین المللی است که در زمان حاضر بر بخش عمده ای از سوریه سیطره دارند به همین دلیل روسیه از این مبارزه با تروریسم حمایت می کند.

وی همچنین دعوت آمریکا از مسکو برای عدم حمایت از رییس جمهور سوریه را غیر ممکن دانست. 

پسکوف اتهام های وارده به روسیه درباره تلاش برای سرپوش نهادن به مسئولیت دمشق درباره حمله شیمیایی در استان ادلب خاطر نشان نمود که روسیه تنها کشوری است که خواستار تحقیق بین المللی درباره این مساله شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرملین عدم حمایت از اسد را مسخره خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..