تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاندیدایی با موهای‌مصنوعی: شبیه مسی نیستم| اعلام نامزدی یک کشاورز: قالیباف را معاون‌اول می‌کنم! + تصاویر

نماینده اصولگرای مجلس نهم که به مجلس دهم نرسیده بود، برای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم ثبت‌نام کرد.

ثبت نام کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري

 در دومين روز از ثبت نام کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري، موسی‌الرضا ثروتی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، او هدفش را مدیریت انقلابی جامعه و اجرای قوانین و حل مشکلات اشتغال، معیشت و برنامه ریزی اعلام و تاکید کرد: برای انتخاب اعضای کابینه افراد شایسته و مناسبی در جامعه وجود دارند.

 ثبت نام کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري <p>

افراد ناشناخته نیز همچنان به ستاد انتخابات می‌روند. عزیزالله سعید، بازنشسته بانک است و 72 سال سن دارد. هدفش رضایت مردم و پیشرفت جامعه و توسعه کشور است. آقاي سعید می‌گوید: کابینه را از مدیران موفق مثل ظریف می چینم و قالیباف را هم معاون اول می گذارم. او که در حال حاضر کشاورز است،‌ می گوید:‌ می خواهم ترامپ را راضی کنم که دارد اشتباه می کند.

ثبت نام کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري </p> <p>

سروش سمیعی 22 ساله نیز از جوان هایی است که سودای پاستور را در سر دارد. او که معاف از سربازی است، خودش به رییس جمهور شدن علاقه مند است، اما خانواده اش مخالف هستند و به او گفته اند ثبت نام نکند چون ورود به سیاست عاقبت ندارد، اما دوستانش او را تشویق کرده اند. سمیعی که در خودش می بیند رئیس جمهور ایران شود،‌ مسلط به زبان انگلیسی است و کابینه اش هم 12 وزیر خواهد داشت.

ثبت نام کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري </p> <p>

حسن زنگنه 37 ساله و مهندس عمران است. او شباهت خود به مسی را رد می کند و می گوید فامیل بیژن زنگنه وزیر نفت نیست! زنگنه معتقد است: اگر برجام حمایت می شد نتیجه بهتری داشت. او که برای کابینه هنوز فکری نکرده، اولویت دولتش را سازندگی اعلام می کند. این کاندیدای بالقوه، صداقت هم دارد و بدون استرس می گوید: موهایم مصنوعی است.

ثبت نام کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري </p> <p>

خبر انلاین

اخبار مرتبط:

ثبت نام یکی از داوطلبان ریاست جمهوری با تیپ واقعی کارگری! + عکس

ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری | آن مرد با کیف صورتی زنانه به وزارت کشور آمد! + تصاویر

ثبت نام آقای دوربینی در انتخابات ریاست جمهوری 96! + عکس

تیپ متفاوت میرسلیم برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری! + تصاویر

پوشش عجیب اولین کاندیدای ریاست‌جمهوری را ببینید!! + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاندیدایی با موهای‌مصنوعی: شبیه مسی نیستم| اعلام نامزدی یک کشاورز: قالیباف را معاون‌اول می‌کنم! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..