تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاج قاسم سلیمانی در کنار پدر بزرگوارش +عکس

سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، دلیر مرد یکه تاز نبرد در مرزهای کشور که به گفته افسر سابق سیا قوی‌ترین مامور مخفی در خاور‌میانه است

شان و جایگاه عظیم مقام پدر در کنار رشادت و غیرت بی مثال این فرزند تصویری ساخته که همگان را به تعظیم وا خواهد داشت.

 رجب سالروز اسوه شجاعت، غیرت و عدالت، امام دوم شییعیان حضرت علی (ع) است، روز خاصی که در کشور ما به پاس قدردانی از زحمتات همه پدران بزرگوار با نام روز پدر نام‌گذاری شده تا تلاش کوچکی باشد در مقابل دریای بی‌کران و روح بزرگ این سخت کوشان بی ادعا.

در این میان به سراغ یکی از شخصیت های خاص و ناب این روزها رفتیم و تصویری را از پدر بزرگوار ایشان برایتان به نمایش گذاشته ایم. پدری که پرورش دهنده چنین فرزند دلیر و غیوری بوده است.

 سردار سلیمانی


گفتنی است؛ سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، دلیر مرد یکه تاز نبرد در مرزهای کشور که به گفته افسر سابق سیا قوی‌ترین مامور مخفی در خاور‌میانه است. هفته نامه آمریکایی در وصف او نوشت: اول با آمریکا می‌جنگید، الان داعش را درهم می‌کوبد، او فرد باهوشی و عاشق جنگ است و خودش هم می‌داند که زبده این کار است.

باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط:

رسانه های غربی از زندگی سردار سلیمانی می گویند!/ قاسم سلیمانی چهره قدرتمند خاورمیانه

سردار سلیمانی وقتی بی سیم چی بود!+عکس

مجری تلویزیون در کنار دختر سردار سلیمانی +عکس

طرح آمریکا برای ربودن سردار سلیمانی!!

سردار سلیمانی و تصاویر بی نظیر و دیده نشده از او




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاج قاسم سلیمانی در کنار پدر بزرگوارش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..