تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای اولین سفر به هند , اگر برای اولین بار به هند میروید حتما بخوانید+تصاویر

راهنمای اولین سفر به هند برای کسانی که برای اولین بار به هند سفر می کنند .

راهنمای اولین سفر به هند

راهنمای اولین سفر به هند  

  کسانی که برای اولین بار به هند سفر می کنند،تصور می کنند که باید خود را برای دیدن چیزهای عجیب و غریب و تفریحات طولانی بین المللی آماده کنند.اما سفر به هند غوطه ور شدن در فرهنگ و مناظر فراموش نشدنی است که باید برخی از چیزها را قبل از سفر به هند بدانید.

 راهنمای اولین سفر به هند

1. دریافت ویزا هند
گرفتن ویزا نسبت به گذشته آسانتر شده است، می توان از طریق اینترنت و به صورت آنلاین درخواست خود را اعلام کنید و پس از تایید طی 4 روز کاری، آنرا دریافت کنید. این روادید برای بازدیدکنندگان تا 30 روز متوالی معتبر است.
قوانین برای دریافت ویزا در ایران متفاوت می باشد

راهنمای اولین سفر به هند

2. تنظیم ساعت خود با هند
به محض ورود به هند،ساعت خود را به ساعت رسمی کشور هند تغییر دهید. قبل از رفتن نیز اختلافات ساعتی را چک کنید و اگر صبح به هند می رسید، سعی کنید که استراحتی در راه داشته باشید تا خواب آلود و خسته نباشید. با تنظیم ساعت، بدن شما نیز خود را با شرایط تطبیق می دهد.

راهنمای اولین سفر به هند

3. مزه و طعم غذاهای هندی
مواد غذایی هندی به دلیل طعم و مزه ی وسوسه انگیزی که دارند، در سراسر جهان بسیار مشهور هستند. گیاهان و ادویه جاتی نظیر  فلفل، هل، زردچوبه و برگ کاری در غذاهای هندی مورد استفاده قرار میگیرد و طعم و بوی آن را خاص می کند.توجه داشته باشید که در هند،حتما از آب بطری استفاده کنید.

 راهنمای اولین سفر به هند

4. جذب فرهنگ غنی
زبان، ادیان، رقص، موسیقی، معماری، مواد غذایی و آداب و رسوم هند از مناطق مختلف به این کشور آمده است. مردم هند به طور گسترده به زبان هندی سخن می گویند اما زبان پنجابی، بنگالی و اردو نیز دیده می شود. دین حدود 80%از مردم آیین هندو و 13%نیز اسلام است. به هر جایی از هند که سفر کنید،آداب و رسوم زیبایی را خواهید دید. قبل از رفتن به هند، چندین کلمه یاد بگیرید.

 راهنمای اولین سفر به هند

5. آب و هوای هند
آب و هوا در هند، از منطقه ای به منطقه ی دیگر متفاوت است. تابستان از مارس تا ژوئن؛ فصل باران های موسمی است اما به طور  کلی از ژوئن تا سپتامبر، در دهلی و راجستان باران کمتری دیده می شود. پس دقت داشته باشید که در چه فصلی و به چه منطقه ای سفر می کنید تا از لباس مناسب استفاده کنید. البته در فرهنگ هند پوشیدن لباس های خیلی آزاد مرسوم نیست، مخصوصا زمانی که از معابد بازدید می کنید.

راهنمای اولین سفر به هند

6. خرید کنید
هند دارای بازارهای پیچ در پیچ و شلوغ فراوانی است. چانه زدن هنگام خرید از بازارهای خیابانی بسیار مرسوم است اما باید با آرامش و رعایت احترام اینکار را انجام دهید. یکی از بهترین سوغاتی ها که در هند بسیار دیده می شود و مورد پسند گردشگران است، ساری و یا شال های زیبای هندی است.

کوله پشتی

اخبار مرتبط:

راهنمای سفر به زیبایی های پنانگ مالزی +تصاویر

راهنمای سفر به آنتالیا در ترکیه + تصاویر

راهنمای سفر به «ماخونیک»؛ یک روستای جهانی

راهنمای سفر به ترکیه/ آداب و رسوم مردم ترکیه+تصاویر

راهنمای سفر سیاحتی ارزان به آفریقا+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای اولین سفر به هند , اگر برای اولین بار به هند میروید حتما بخوانید+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..