تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه انتخاباتی شهاب مرادی به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران

شهاب مرادی خطاب به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران نوشت: مراقب باشید با دوربین و میکروفن تان برخی از بندگان خدا را که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری آمده‌اند، ناخواسته تمسخر نکنید.

به گزارش شمانیوز:حجت‌الاسلام شهاب مرادی در صفحه شخصی اینستاگرامش به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران توصیه‌ای انتخاباتی کرده است.

وی در این باره نوشت:
ولادت آقا و مولای مومنان بر شما مبارک
از صبح دیروز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری شروع شده
یک نکته اخلاقی مهم که مغفول واقع می شود را از باب دلسوزی انحصارا به خبرنگاران محترم مستقر در ستاد انتخابات کشور و رسانه ها عرض می کنم:
مراقب باشید با دوربین و میکروفن تان برخی از بندگان خدا را ناخواسته تمسخر نکنید!
بر اساس قانون هرکسی میتواند در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان داوطلب ثبت نام کند و برخی از افراد از نگاه شما نرمال نیستند شاید هم مشکلات روانی یا شخصیتی دارند و یا حتی عجیب باشند و یا حتی فقط برای جلب توجه خبرنگاران می آیند و... اما انصاف بدهید که هیچ یک از ما اخلاقا و شرعا حق ندارد او را تحقیر یا تمسخر کند.
ای کاش آن دوست جوان و محترمی که اولین گزارش طنز را از این داوطلبان تهیه کرده بود در جوانی از دنیا نرفته بود تا او هم این موعظه را تکرار می کرد. نمی خواهم بگویم مرگ آن جوان گرامی -که با هم دوست بودیم-به علت بیماری، عقوبت الهی بوده! ابدا چنین قضاوتی را در مورد هیچ یک از عباد خدا ندارم.
اما بر اساس هشدارهای جدی روایات اهل بیت ع باید احتیاط کرد.
لطفا تمرکزتان را روی موضوعات اصلی بگذارید با رعایت ظرائف اخلاق و انصاف.
خدای مهربان به شما سلامتی و طول عمر عنایت کند.
#پست_موقت
التماس دعا
یاعلی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه انتخاباتی شهاب مرادی به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..