تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مجری هتاک ضد انقلاب به ثبت نام احمدی‌نژاد +عکس

خوشحالی مجری هتاک ضد انقلاب از ثبت نام احمدی‌نژاد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کامبیز حسینی از مجریان ضد انقلاب خارج‌نشین با انتشار پستی در توییتر، از ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ابراز خوشحالی کرد. وی در پست خود نوشته است: "احمدی‌نژاد ثبت نام کرد؟ خدایا یعنی میشه؟ من و اینهمه خوشبختی محاله.. محاله..".

یادآوری می‌شود؛ احمدی نژاد صبح روز چهارشنبه با حضور در وزارت کشور به همراه حمید بقایی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد. این در حالی است که پیش از این حرفی از اعلام کاندیداتوری نزده بود. این اقدام رئیس جمهور پیشین با واکنش‌های بسیاری همراه بود و در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

واکنش مجری هتاک ضد انقلاب به ثبت نام احمدی‌نژاد +عکس 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مجری هتاک ضد انقلاب به ثبت نام احمدی‌نژاد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..