تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانجام نامعلوم هوش سیاه

به گزارش افکارنیوز،

مسعود آب پرور کارگردان سریال تلویزیونی "لژیونر"  گفت: "هوش  سیاه" و ادامه پیدا کردن آن می‌توان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وی ادامه داد: من به این پروژه خیلی علاقه دارم و این اثر در نزد مخاطبان رسانه بسیار خوش سابقه است به خصوص که در شرایط کنونی که بازپخش سریال دوم "هوش سیاه" از شبکه 5 آغاز شده، می توان بازخوردهای آن را به شکل بهتری مورد توجه قرار داد. سریال لژیونر

این کارگردان تصریح کرد: امیدوارم که بیش از ما مدیران رسانه دغدغه داشته باشند که سری جدید "هوش سیاه" ساخته شود و راهی را برای این موضوع پیدا کنند.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: این دغدغه‌ها تنها به بودجه مربوط نمی‌شود و موارد دیگری هم وجود دارد.

آب پرور یادآور شد: فیلمنامه پروژه "کایدون" بیشتر از یک سال است که به طور کامل آماده شده و من این تضمین را می‌دهم که به شدت جذاب تر از "هوش سیاه" خواهد بود.

وی تصریح کرد: امیدوارم در اثری که پس از سریال "لژیونر" خواهم ساخت، بتوانم دوباره به ژانر سریال "هوش سیاه" بازگردم و آثار خوبی را بسازم.

سریال لژیونر

کارگردان سریال "هوش سیاه" همچنین گفت: ورزش بهانه ای است که به وسیله آن در سریال تلویزیونی "لژیونر" تلاش می کنیم داستان شخصیت‌ها را بیان کنیم.

وی اظهار کرد: در سریال "لژیونر" داستان افراد دو خانواده را روایت می کنیم که به یکدیگر نزدیک هستند یا حداقل اینگونه تصور می‌کنند که به یکدیگر نزدیک هستند. آب پرور توضیح داد: متاسفانه به نظر می‌آید که فرهنگ ارتباطی ما در جامعه کمی مخدوش و دچار اختلال شده است که شاید بازنمایی این اختلال های ارتباطی کمی ما را به خودمان بیاورد و باعث شود این روند را کمی ترمیم کنیم.

وی تصریح کرد: "افسر نمونه" عنوان قبلی این سریال بود که به طور یقین تغییر می‌کند و اگر مانعی وجود نداشته باشد، از عنوان "لژیونر" استفاده می‌شود و در غیر این صورت نام دیگری را انتخاب می‌کنیم.

سریال لژیونر

این کارگردان یادآور شد: با وجود اینکه سریال‌هایی مانند "هوش سیاه" در ژانر پلیسی و جنایی قرار داشت اما من فیلمساز ژانر نیستم که بخواهم همیشه در یک ژانر خاص فعالیت داشته باشم و از این جهت اعلام می‌کنم که سریال "لژیونر" هیچ شباهتی با آثاری مانند "هوش سیاه" ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم چنین امکانی وجود داشته باشد که در ادامه تصویربرداری سریال "لژیونر" از حضور ورزشکاران قدیمی و افرادی که بازنشسته شده‌اند، استفاده کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانجام نامعلوم هوش سیاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..