تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهش ارزش سکه در بازار/ دلار و یورو در گرانی هم مسیر شدند+ جدول قیمت

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، ارزش اونس طلا در بازارهای جهانی درحالی روند صعودی به خود گرفته است که در روزجاری با رقم هزارو 273 دلار مورد داد و ستد قرار گرفت.

در این میان با توجه به افزایش ارزش اونس جهانی طلا، قیمت انواع سکه در بازار داخلی با رشد همراه بود که از جمله آن می‌توان به افزایش 3 هزار تومانی قیمت سکه تمام بهار آزادی و افزایش 5 هزار تومانی سکه امامی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که قیمت نیم سکه و ربع سکه نسبت به روز کاری گذشته با رشد 3 هزار و 500 تومانی روبرو شدند و سکه یک گرمی با افزایش هزار تومانی به رقم 249 هزار تومان رسید.

گفتنی است ارزش دلار در صرافی ها نسبت روز کاری گذشته، 2 ریال افزایش قیمت را تجربه کرد و یورو با رشد 5 تومانی با رقم 4064 تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

جهش ارزش سکه در بازار/ دلار و یورو هم مسیر شدند+ جدول قیمت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهش ارزش سکه در بازار/ دلار و یورو در گرانی هم مسیر شدند+ جدول قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..