تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دور بعدی مذاکرات صلح قبرس ۲۰ آوریل برگزار می‌شود

رهبران دو قبرس

در حالی که دور جدید مذاکرات صلح از سر گرفته شد، رهبر قبرس ترک نشین بعد از دیدار با رهبر قبرس یونانی نشین در جمع خبرنگاران اعلام کرد، دور بعدی مذاکرات ۲۰ آوریل برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ورلد بولتن، دور جدید مذاکرات صلح قبرس با نظارت سازمان ملل روز سه شنبه بعد از دو ماه وقفه برگزار شد.

در این نشست مصطفی آکینجی، رهبر قبرس ترک نشین با نیکوس آناستازیادس، رهبر قبرس یونانی نشین دیدار و گفت‌وگو کردند.

بعد از دیدار چهار ساعته آکینجی به خبرنگاران گفت که دو طرف تصمیم گرفتند پیش از اواسط ماه مه چهار بار با یکدیگر دیدار کنند که دور بعدی این مذاکرات در ۲۰ آوریل است.

وی ادامه داد: این مذاکرات به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دور بعدی مذاکرات صلح قبرس ۲۰ آوریل برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..