تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دی‌میستورا به دنبال برگزاری مذاکرات ژنو ۶

دی‌میستورا

سخنگوی فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه اعلام کرد که دی میستورا قصد دارد پیشنهاد برگزاری مذاکرات ژنو ۶ را به سازمان ملل بدهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، یارا شریف، سخنگوی استفان دی‌میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه اظهار داشت: دی‌میستورا امروز (چهارشنبه) در شورای امنیت در نیویورک رایزنی‌هایی خواهد کرد.

وی در کنفرانس کشورهای حامی سوریه در تاریخ پنجم آوریل در بروکسل گفت: برگزاری دور ششم مذاکرات ژنو در ماه مه آتی را به سازمان ملل پیشنهاد خواهم کرد اما تعیین تاریخ برگزاری آن نیاز به موافقت همه طرف‌ها دارد.

مذاکرات درباره سوریه در پی حمله موشکی اخیر آمریکا به پایگاهی در حمص که روسیه آن را اقدامی خصمانه علیه کشوری برخوردار از حاکمیت ملی خواند، تعطیل شد.

همچنین مسکو اعلام کرد که این اقدامات واشنگتن به روند آتش‌بس در سوریه،‌ مذاکرات آستانه و مذاکرات ژنو ضربه خواهد زد.

دور پنجم مذاکرات سوریه در ژنو در روزهای ۲۳ تا ۳۱ مارس گذشته برگزار شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دی‌میستورا به دنبال برگزاری مذاکرات ژنو ۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..