تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز

در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام طرح جدید با ثبات نسبی قیمت نسبت به روزهای اخیر یک میلیون و ۲۰۶ هزار تومان فروخته می‌شود و دلار آمریکا با ادامه روند یک ماه اخیر در کانال ۳۷۰۰ تومان قرار دارد.

به گزارش شمانیوز: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز بیش ۱۱۷ هزار تومان عرضه می‌شود. همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶۹۲ و ۳۸۹ هزار تومان فروخته می‌شود.
از سوی دیگر هر اونس طلا برای معاملات در بازارهای جهانی بالاتر از ۱۲۷۳ دلار داد و ستد می‌شود.
در بازار ارز نیز دلار آمریکا ۳۷۶۰ تومان، یورو، ۴۰۶۴ تومان، پوند انگلستان ۴۷۱۴ تومان و لیر ترکیه ۱۰۴۷ تومان فروخته می‌شود.
لازم به ذکر است که قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیست و جدول ذیل بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است. دلار مبادله‌ای نیز نیز در بازار امروز ۳۲۴۳ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت گذاری شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..