تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتصال خط 6 مترو به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

درویش در مراسم آغاز به کار توسعه بخش جنوبی خط 6 مترو تهران؛

اتصال خط 6 مترو به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هابیل درویش مدیرعامل شرکت مترو تهران در مراسم آغاز به کار توسعه بخش جنوبی خط 6 مترو تهران از دولت‌آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت:‌ در مطالعات و مصوبات قانونی احداث این پروژه را نیز نداشته‌ایم و در خط 6 مترو از کن تا دولت‌آباد مصوب شده بود.

وی تأکید کرد: با توسعه بخش جنوبی خط 6 مترو طول این خط به 38 کیلومتر و تعداد ایستگاه‌های آن به 31 ایستگاه می‌رسد و در نهایت این خط به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) متصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: به جهت بی‌انصافی‌هایی که در جامعه حضور دارد شهردار تهران امروز در این مراسم حضور پیدا نکرد. اصرار شهردار تهران این بود که مترو به حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برسد.

درویش بیان داشت:‌ در حال حاضر مطالعات توسعه این خط به پایان رسیده است و این توسعه به طول 6 کیلومتر و 4 ایستگاه است که به خط 6 متصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران افزود: با تکمیل خط 6 مترو تهران شمال غرب به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) متصل می‌شود.

وی افزود: برای خط 6 مترو هزار میلیارد تومان تملک زمین داشته‌ایم و 6 هزار میلیارد تومان هزینه پروژه این خط در فاز اول تا بهره‌برداری بوده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت:‌ اقداماتی که در شهر تهران صورت گرفته است بسیار زحمت داشته است و شهروندان با حضور شهردار بعدی متوجه می‌شوند که شهردار فعلی تهران چه خدماتی را ارائه داده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتصال خط 6 مترو به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..