تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحید تاج در اصفهان می‌خواند

کد خبر: ۵۱۱۹۲۹

۷۴  بازدید

«وحید تاج» خواننده موسیقی ایرانی ۳۱ فروردین‌ماه امسال در شهر اصفهان روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: «وحید تاج» خواننده موسیقی ایرانی ۳۱ فروردین‌ماه امسال در شهر اصفهان روی صحنه می‌رود.

وحید تاج در اصفهان می‌خواند  به نقل از روابط عمومی این هنرمند، او که سال گذشته تور کنسرت خود را آغاز کرد و در شهرهای مختلف روی صحنه رفت، نخستین کنسرت سال ۹۶ را در مجموعه فرهنگی - هنری استاد فرشچیان برگزار می‌کند.

تصنیف زلف دوتا (روی شعری از حافظ)، رنگ افشاری، ساز و آواز باز آ (روی شعری از سعدی)، تصنیف ثنا (روی شعری از مولانا)، ضربی سپیدار، ساز و آواز دل دیوانه، تصنیف ساغر صبح، شعری بخوان و خورشید پرستان (روی شعری از سایه) قطعات اجرایی در کنسرت اصفهان با آهنگسازی آزاد میرزاپور و بهمن فریادرس است که در بخش‌هایی از اجرا اعضای گروه به تک‌نوازی و هم‌نوازی می‌پردازند.

آزاد میرزاپور (تار)، بهمن فریادرس (کمانچه)، امین حیدری (عود)، پویان عطایی (سنتور)، حمید قنبری (تنبک)، میلاد قریشی (سازهای کوبه‌ای) و احمد میرمعصومی (پیانو) به‌عنوان نوازنده در این اجرا وحید تاج را همراهی می‌کنند.

کنسرت اصفهان «وحید تاج» به همت موسسه فرهنگی هنری «نای و نی» و تهیه‌کنندگی سیدمحمدجواد معینی برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحید تاج در اصفهان می‌خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..