تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بطری های آب خوردنی می شود+فیلم

 این حباب نخستین بار توسط سه مهندس در ۲۰۱۴ اختراع شد اما مخترعان آن اکنون مشغول جمع آوری سرمایه برای عرضه بطری آب معدنی قابل خوردن به بازار هستند. به گفته این مهندسان هدف از اختراع این بطری ها از بین بردن  زباله های  مربوط به بسته بندی است.

بطری های آب خوردنی می شود+فیلم

  در حقیقت Ooho!  یک شیوه بسته بندی جایگزین برای بطری و لیوان های پلاستیکی است که از عصاره seaweed ساخته شده است. یکی دیگر از ترکیبات آن کلراید کلسیم و  سدیم alginate است که از جلبک قهوه ای گرفته می شود. این بطری کاملا طبیعی است و حتی می توان آن را خورد!

ساشه های Ooho! پاکت های انعطاف پذیر حاوی آب هستند که می توان با ایجاد سوراخی در آن، آب را نوشید. این بسته بندی ها ارزانتر از پلاستیک هستند و می توان از آن برای بسته بندی هرگونه مایعاتی از جمله آب و نوشابه و حتی مواد آرایشی استفاده کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بطری های آب خوردنی می شود+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..