تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو انیمیشن ایرانی به جشنواره «والنسیا» اسپانیا راه یافتند

2 فیلم انیمیشن با نام های «سوزنبان» و «دارزا» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به جشنواره انیمیشن و کارتون «والنسیا» اسپانیا راه یافتند.

به گزارش شمانیوز: سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن و کارتون «والنسیا» طی روزهای ۷ تا ۱۰ اردیبهشت ۹۶ در کشور اسپانیا برگزار خواهد شد و فیلم‌های «سوزنبان» ساخته مهدی خرمیان و «دارزا» به کارگردانی ایرج محمدی‌رزینی در بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن کوتاه جشنواره به نمایش درمی‌آیند.
در این دوره از جشنواره «والنسیا»، چندین کارگاه آموزشی هم با حضور اساتید معروف انیمیشن دنیا برپا خواهد شد.
انیمیشن «سوزنبان» به کارگردانی مهدی خرمیان درباره‌ سوزنبان پیری است که سال‌ها به انتظار زنی در یک ایستگاه نشسته تا اینکه متوجه می‌شود این زن در تخیل او است. این انیمیشن هشت دقیقه‌ای در ژانر ملودرام جای می‌گیرد.
«دارزا» به کارگردانی ایرج محمدی‌رزینی هم موضوع اساطیری دارد و درباره پرنده‌ای به نام دارزا است که از آب، باد و آتش گذر می‌کند، اما هنگامی که به خاک می‌رسد در زمین توسط یک زن در دام اسیر می‌شود. این زن دارزا را به خانه می‌برد و در آنجا این پرنده با دختر او مواجه می‌شود و ... .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو انیمیشن ایرانی به جشنواره «والنسیا» اسپانیا راه یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..