تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش‌های تازه در خانه موزه انتظامی

کد خبر: ۵۱۱۹۱۵

۴۶  بازدید

داریوش مودبیان به زودی دو اثر را در خانه موزه انتظامی اجرا می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: داریوش مودبیان به زودی دو اثر را در خانه موزه انتظامی اجرا می‌کند.

این کارگردان در گفت‌وگویی با ما بیان کرد: گروه تئاتر "مردم" وابسته به خانه موزه انتظامی از دو سال قبل با استقرار در این مکان هر ماه به طور مرتب به اجرای نمایش یا روخوانی نمایشنامه پرداخته است و در سال جدید هم کار خود را از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌کند.

نمایش‌های تازه در خانه موزه انتظامی

او گفت:‌ از دوم تا چهارم اردیبهشت‌ماه سه جلسه نمایشنامه‌خوانی با عنوان «دلگشا» که گزیده‌ای از لطایف عبید زاکانی از رساله دلگشاست تدارک دیده شده است. این کار از مضامین اجتماعی این اثر ادبی انتخاب شده و به مدت سه شب خودم آن را به همراه موسیقی زنده توسط علی‌سینا رضانیا اجرا خواهم کرد.

مودبیان خاطر نشان کرد: بر حسب شیوه‌ای که در این چند سال داشتیم نمایشی را با عنوان روخوانی نمایشی که به اجرا نزدیک است ارائه می‌کنیم، یعنی کار به شیوه‌ای است که هم دکور دارد و هم گروه، لباس مخصوصی می‌پوشد فقط گاهی متن هم دست بازیگران دیده می‌شود.

وی یادآور شد: اسفندماه سال گذشته نمایشنامه «دو آدم خجالتی» از اوژن لابیش روخوانی نمایشی شد که پس از کامل‌تر شدن و تمرین از پنجم اردیبهشت‌ماه در خانه موزه استاد انتظامی اجرا خواهد شد. این نمایش را خودم ترجمه کرده‌ام و به مدت 10 شب به صحنه می‌رود. در صورت امکان هم شب‌های اجرای آن تمدید خواهد شد.

به گفته مودبیان، این اثر یک کمدی است از نویسنده قرن 19 فرانسه که به مسائل اجتماعی- خانوادگی می‌پردازد و همراه با موسیقی و آواز به اجرا درخواهد آمد. همچنین خانه موزه انتظامی مانند روال کار تمام موزه‌های دیگر به جز روزهای شنبه آماده بازدید علاقه‌مندان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش‌های تازه در خانه موزه انتظامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..