تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین تکلیف محکومان حوادث 88 در انتخابات

کد خبر: ۵۱۱۹۵۳

۷۱  بازدید

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: اگر فردی که نامزد انتخابات شورای شهر و روستا شده، در فتنه ۸۸ محکومیت داشته باشد رد صلاحیت خواهد شد.

خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: اگر فردی که نامزد انتخابات شورای شهر و روستا شده، در فتنه ۸۸ محکومیت داشته باشد رد صلاحیت خواهد شد.

محمد محمودی شاه نشین در خصوص برخی خبرها مبنی بر تأیید صلاحیت برخی از نامزدهای شورای شهر که دارای سوابق بازداشت در ایام فتنه ۸۸ بوده اند، اظهار داشت: مراجع چهارگانه براساس مستندات موجود به استعلام ها جواب می دهند؛ اگر کسی محکومیتی داشته باشد و یا پرونده ای داشته باشد که موثر باشد، رد صلاحیت خواهد شد.

وی گفت: در خصوص فتنه سال ۸۸ نیز همین طور است. مرزی در خصوص فعالیت های انتخاباتی افراد در سال ۸۸ وجود دارد؛ کسانی که قبل از سخنرانی مقام معظم رهبری در ستادها فعالیت می کردند و در تجمعات حضور می یافتند، اشکال ندارد اما اگر بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری، افرادی در جریانات خارج از مسیر قانون حضور یافتند که منجر به دستگیری و محکومیت آنها شده، اداره اطلاعات اعلام می کند و در هیئت اجرایی بررسی خواهد شد.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا افزود: اگر افراد در فتنه ۸۸ یا در موارد دیگر محکومیت داشته باشند، رد صلاحیت خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین تکلیف محکومان حوادث 88 در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..