تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارت بر خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به یزد رسید

در ادامه طرح نظارت مستقيم بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مدیرعامل شركت ايساكو و هیات همراه به صورت سرزده از نحوه ارائه اين خدمات به محصولات ايران خودرو در استان يزد بازديد كردند.

 به گزارش شمانیوز به نقل از ارتباطات ايساكو، سيدرضا حسيني در بازدیدهای سرزده هفتگی از استان‌های مخحتلف کشور اين بار به استان يزد رفت و علاوه بر بازديد چند نمايندگي در اين استان، نحوه ارائه خدمات امدادي در شهرها و جاده هاي اين استان را ارزيابي كرد.

این بازدیدهای سرزده از ابتدای سال جاری و همزمان با اجرای جشنواره خدمات نوروزی آغاز شد و پس از نمایندگی‌های شهرهای تهران، کرج، مشهد، اهواز و آبادان، به شهر یزد رسید.

بنابراین گزارش هدف از بازدید نمایندگی و فروشگاه های مجاز، یکسان‌سازی کیفیت ارائه خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو در سراسر کشور عنوان شده است.

منبع:ايكوپرس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارت بر خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به یزد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..