تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه های حجت الاسلام پناهیان در جمع معتکفین

توصیه های حجت الاسلام پناهیان در جمع معتکفینبه گزارش خبرنگار گروه حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام پناهیان اعتکاف را فرصتی برای نزدیک شدن به خداوند دانست و این ایام را متمایز از ایام دیگر دانست چرا که ارتباط با خدا بیشتر می شود و این ارتباط گرما و هیجان را به انسان می‌بخشد.

پناهیان افزود: آرامش و لذت، وقتی بخواهند پایدار و عمیق باشند تن‌ها در ارتباط با خدا به دست می‌آیند. ارتباط با خدا انسان را به خدا علاقه‌مند می‌کند و احساس عمیق تواضع به خدا را در انسان ایجاد می‌نماید و بندگی را با کمال افتخار برای انسان لذت‌بخش قرار می‌دهد.

وی خطاب به معتکفین خاطرنشان کرد:در این ایام برای تقرب به خداوند برای خود وصیت بنویسید و خود را هر لحظه در پیشگاه خداوند ببینید،ارتباط با خدا هرلحظه می‌تواند آن‌چنان تازه و هیجان برانگیز بشود که گویی قبل از آن ارتباطی نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تصریح کرد:برای ارتباط با خدا (وقت) بگذاریم با او مناجات کنیم و دوست داشتنی ها را دوست بداریم و با خود لج نکنیم چرا که چیزهای دوست داشتنی باید دوست داشته شوند و اگر اینطور نباشد قطعا مشکل از خود ما است.

وی ادامه داد:این دوست داشتن باید بیان شود و از دل برون آید، از خداوند احتیاجات خود را بخواهیم؛ به قرائت کلماتش بپردازیم و در آن‌ها تأمل کنیم. ما روزی نزد خدا باز خواهیم گشت و دیگر تا ابد در کنار او خواهیم بود برای روز ملاقات با خدا آماده شویم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه های حجت الاسلام پناهیان در جمع معتکفین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..