تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهداشت تاثیر بسزایی در کیفیت آموزش دارد/ همکاری مثبت مراقبان سلامت یا آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم افتتاحیه مرحله دوم طرح کشور وارنیش فلورایدتراپی دانش‌آموزان که در دبستان امام مهدی(عج) منطقه 11 تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش طی این دو سال بیش از 5.6 میلیون دانش‌آموز را تحت پوشش این طرح قرار داده و همکاری خوبی با وزارت بهداشت در این خصوص داشته است.

وی ادامه داد: مراقبان بهداشت تلاش‌های خوبی طی این ایام داشته اند و امیدواریم این طرح گسترش یابد تا شاخص پوسیدگی را به عدد یک نزدیک کنیم.

دانش‌آشتیانی در خصوص برنامه‌های حمایتی از دانش‌آموزان در درمان بیماری‌های دهان و دندان تصریح کرد: طرح بیمه سلامت را در سطح کل کشور داریم و همچنین داخل مدارس سعی کردیم که گسترش این طرح را داشته باشیم تا طرح، جزو ضوابط ثبت‌نامی ما و پرونده بهداشتی دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سلامت در در کیفیت آموزش بسیار مؤثر است، اظهار کرد: مردم باید فرزندان خود را تحت پوشش بیمه‌های موجود قرار دهند تا اگر مشکل پوسیدگی دندان دارند، آن را درمان کنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از مسئولان آموزش و پرورش می‌خواهیم تا در آموزش دانش‌آموزان در خصوص پیشگیری از پوسیدگی دندان کمک کنند، همچنین معلمان نیز نقش مؤثری دارند و اولیا نیز باید دقت کافی را داشته باشند تا دانش‌آموزان مسواک بزنند و در تغذیه آن‌ها نیز دقت کنند.

وی بیان کرد: اگر پیشگیری را گسترده کنیم هزینه درمان به شدت کاهش می‌یابد چرا که هزینه‌های درمان برای خانواده‌ها نسبتاً سنگین است و بهترین کار این است که روال پیشگیری را در پیش بگیریم.

دانش‌آشتیانی با اشاره به اینکه از مدت‌ها پیش پرونده شناسنامه سلامت برای دانش‌آموزان وجود دارد، یادآور شد: اما اینکه چه تعداد دانش‌آموزان دارای پرونده هستند دقیقاً نمی‌دانم بحثی که داریم این است که خانواده‌ها باید چکاپ فرزندان را مورد توجه قرار دهند و باید این فرهنگ را جا بیندازیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهداشت تاثیر بسزایی در کیفیت آموزش دارد/ همکاری مثبت مراقبان سلامت یا آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..