تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش آسیب‌های دندانی دانش آموزان به یک درصد

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین مراسم سالگرد طرح تحول سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان یا حضور فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت و جمعی از مسئولان مربوطه در دبستان حضرت مهدی منطقه ۱۱ برگزار شد.

در این مراسم حمیدی با بیان اینکه دولت در اجرای طرح‌های تحولی اهتمام کاملی داشته است، گفت: موافقت‌نامه‌ای که دو سال پیش میان وزرای آموزش و پرورش و بهداشت منعقد شد و دوسال از اجرای آن می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه بیماری‌های دهان و دندان دانش‌آموزان در ۶۲ مدرسه اجرا شده، ادامه داد: وارنیش‌فلوراید برای ۹۰ درصد دانش‌آموزان صورت گرفته است و مرحله دوم تا پایان سال انجام می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: یونیت‌های ثابت و سیاری در مدارس برای معاینه و غربالگری تعبیه شده است و دانش‌آموزانی که دندان‌های آسیب‌دیده دارند در کلینیک‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی از طریق دفترچه بیمه ویزیت می‌شوند.

وی تصریح کرد: قصد داریم دندان‌های مشکل دار دانش آموزان پوسیده، افتاده و پرشده دانش‌آموزان تا ۱۲ سال که اکنون۱۱. ۲ درصد است به یک درصد کاهش دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش آسیب‌های دندانی دانش آموزان به یک درصد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..