تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی‌های یک وب‌ سایت درونگرا

کد خبر: ۵۰۶۶۱۴

۱۹۱  بازدید

 ویژگی‌های یک وب‌سایت درونگرا (1)


تعریف


اگر بخواهیم تعریفی کوتاه از یک وب‌سایت درونگرا داشته باشیم، باید بگوییم:


محتوای درست، در زمان درست برای مخاطب هدف


درواقع اگر شما گام‌های پرسونا و سفر مشتری را درست پیموده باشید، حال باید سایت بتواند به‌عنوان یک ابزار کارآمد، شما را در ارائه محتوای مناسب یاری کند.


دسته‌بندی مخاطبان


سایت شما باید بتواند مخاطبان را براساس ملاک‌های زیر دسته‌بندی کند:


• محل جغرافیایی: در صورتی که شما در استان یا کشورهای مختلف خدمات متنوعی را ارائه می‌دهید.
• دستگاه مورد استفاده: برای نمایش اطلاعات باید بدانید که فرد از تبلت، تلفن همراه یا رایانه استفاده می‌کند.
•کانال آشنایی با سایت: اگر شما تبلیغات یا محتوای متنوعی را در کانال‌های مختلف منتشر کرده‌اید باید بدانید مخاطب از کجا وارد سایت شما شده است.
• در چه مرحله‌ای از فرآیند 4 مرحله‌ای بازاریابی درونگرا به سر می‌برد تا بتوانید با محتوای مورد نیاز تجربه مناسبی را برای او طراحی کنید.


نکاتی برای تمامی صفحات هدف


هر صفحه؛ یک هدف. قبل از ساخت هر صفحه بدانید علت ایجاد آن صفحه چیست و تمام طراحی گرافیکی و محتوایی را برای رسیدن به آن هدف انجام دهید. تنها نکته این است که باید سبک نوشتاری یکپارچه‌ای را در تمام سایت داشته باشید.


تست چشمک


مخاطب در سه تا پنج ثانیه ابتدایی تصمیم می‌گیرد که آیا در صفحه شما بماند یا خیر. طراحی خود را به صورتی انجام دهید که در یک نگاه، مخاطب راهنمایی شود که قدم بعدی چیست.


استفاده از تصاویر


طبق تحقیقات، پردازش تصویر 60.000 برابر سریع‌تر از متن است. استفاده از تصویر مناسب را حتما در دستور کار قرار دهید.


ارائه مسیر به کاربر


شما باید با طراحی هدر و فوتر مناسب در سایت خود، مخاطب را راهنمایی کنید تا پس از مطالعه مقاله یا شناخت محصول بتواند به‌راحتی قدم بعدی را تشخیص دهد. برای هر محتوای خود عنوان و آدرسی  مرتبط  انتخاب کنید تا مخاطب دقیقا بداند در کجا قرار دارد.


راه‌های متنوع ارتباط


شما باید انواع راه‌های ارتباط با شرکت را براساس پرسونای مشتری در اختیار او قرار دهید. شبکه‌های مجازی مورد استفاده، گزینه درخواست قرار حضوری یا تلفنی، ارسال ایمیل و گزینه‌ای برای دنبال کردن وبلاگ شما، نمونه‌ای از این موارد هستند.


تجربه موبایل


حداقل 50 درصد از مخاطبان شما از تلفن همراه استفاده می‌کنند. طراحی سایت شما باید حتما با تلفن همراه سازگار باشد. از دست دادن نیمی از مخاطبان شبیه یک فاجعه است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی‌های یک وب‌ سایت درونگرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..