تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالادِ سلامتی

کد خبر: ۵۱۱۰۱۷

۳۴۶  بازدید

متاسفانه تعداد سکته های مغزی و قلبی در جوان و میانسان و پیر هر لحظه در حال افزایش است. برای پیشگیری از این اتفاق، تغذیه نقش مهمی دارد. اگر سعی کنید چربی و قند را در برنامه غذایی تان به حداقل برسانید و به جای آنها از سبزیجات و کاهو استفاده کنید، قطعا به سلامتیتان خیلی کمک کرده اید.

ماهنامه سرآشپز - سارا خسرویان: متاسفانه تعداد سکته های مغزی و قلبی در جوان و میانسان و پیر هر لحظه در حال افزایش است. برای پیشگیری از این اتفاق، تغذیه نقش مهمی دارد. اگر سعی کنید چربی و قند را در برنامه غذایی تان به حداقل برسانید و به جای آنها از سبزیجات و کاهو استفاده کنید، قطعا به سلامتیتان خیلی کمک کرده اید.

مواد مورد نیاز:

سینه مرغ (مکعبی خردشده): 2 عدد کدو: 6 عدد جعفری (ساطوری خردشده): 4 ق س گوجه گیلاسی: 1 پیمانه سیر (رنده شده): 1 عدد فلفل قرمز (ریز خردشده): 1 عدد آب لیمو ترش: 1 عدد پنیر پارمزان: به میزان لازم نمک، فلفل سیاه و سفید: به میزان لازم روغن زیتون: 3 ق س
 سالاد مرغ و کدو

روش پخت:

1.    کدو را پوست کنده و با استفاده از رشته کن مانند اسپاگتی رشته کنید.


2.    1 قاشق سوپخوری روغن زیتون را درون تابه بزرگی ریخته و روی حرارت متوسط بگذارید تا گرم شود. سپس کدو را درون آن حدود 3 دقیقه تفت دهید تا کمی رنگ آن تغییر کرده و نرم گردد؛ ولی له نشود. بعد از روی حرارت برداشته و روی دستمال آشپزخانه قرار دهید تا روغن اضافه آن خارج شود.


3.    داخل تابه دیگری 1قاشق سوپخوری روغن زیتون گرم کرده، سپس سینه مرغ را داخل آن ریخته و حدود 10 دقیقه تفت دهید تا همه قسمت های آن طلایی رنگ شده و کاملا بپزد. بعد کدو را به آن افزوده، هم زده و از روی حرارت بردارید.


4.    گوجه گیلاسی و جعفری را به مواد افزوده و تا زمانی که گوجه گیلاسی نرم و آب آن تبخیر شود، تفت دهید. سسپس از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید.


5.    داخل کاسه کوچکی آب لیموترش، بقیه روغن زیتون، سیر، نمک و فلفل را ریخته و خوب مخلوط کنید.


6.    سالاد را داخل ظرف ریخته و سس آماده شده را روی آن بریزید. بعد پنیر پارمزان و فلفل قرمز را روی آن ریخته و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالادِ سلامتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..