تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلاف نظر ضابطان دستگاه قضایی در پرونده محمد علی طاهری

علیزاده طباطبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

اختلاف نظر ضابطان دستگاه قضایی در پرونده محمد علی طاهریسید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع محمد علی طاهری در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با آخرین وضعیت پرونده محمد علی طاهری اظهار داشت: در رابطه با اتهام طاهری همچنان اختلاف نظر بین ظابطان دستگاه قضایی وجود دارد و هنوز مطلب جدیدی در مورد پرونده به ما اعلام نشده است.

گفتنی است؛ عیزاده طباطبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ 10 اسفندماه 95 گفت: دادگاه رسیدگی به کیفر خواست پرونده موکلم مبنی بر فساد فی الارض تشکیل شد اما با توجه به اینکه دیوان عالی کشور یک بار این اتهام را در مورد طاهری نقض کرده است، به همین دلیل رسیدگی مجدد به آن جنبه قانونی ندارد.

محمد‌علی طاهری سرکرده فرقه انحرافی عرفان کیهانی یا حلقه در ایران است که 14 اردیبهشت ماه سال 90 بازداشت و از سوی دادگاه انقلاب به‌اتهام توهین به مقدسات، مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس)، ضالّه بودن کتب و آثار، به 5 سال حبس، پرداخت 900 میلیون تومان جزای نقدی و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

افساد فی‌الارض از طریق منحرف کردن افراد، دیگر اتهام طاهری بود که دادگاه به تحقیقات صورت گرفته در این بخش اشکال نقص گرفت و پرونده برای تکمیل تحقیقات به دادسرا ارسال شد. در نهایت، دادسرا پس از رفع نواقص، پرونده را مجدداً به دادگاه ارسال کرد و ششم اسفند ماه سال 93 برای رسیدگی به این اتهام تعیین شد اما با درخواست استمهال متهم، دادگاه برگزاری جلسه محاکمه را به تاریخ دیگری موکول کرد تا اینکه دادگاه اوایل اردیبهشت ماه سال 95 به این بخش از پرونده طاهری رسیدگی و حکم وی را صادر کرد.

حکم صادره با اعتراض وی به شعبه 33 دیوان عالی کشور ارسال شد و در نهایت، دیوان حکم صادره را نقض کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلاف نظر ضابطان دستگاه قضایی در پرونده محمد علی طاهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..