تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری که با صندوق‌های طلا به خانه بخت رفت+ فیلم

دختری که با صندوق‌های طلا به خانه بخت رفت+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسم و رسوم شیوخ عرب گاهی آنچنان عجیب و غریب است که به خودی خود سوژه ساز خواهد شد. ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن مهریه اعطایی به یک دختر عرب به نمایش گذاشته شده است، مهر شاهانه این عروس خانم اماراتی معادل 50 میلیون درهم از انواع جواهرات به همراه 250 میلیون درهم پول نقد بود که توسط شیخ زاید بن سلطان بن خلیفه بن زاید آل نهیان، شاهزاده اماراتی تهیه و طی مراسمی خاص به وی اهدا شد. عروس خانم شیخه نوره دختر حمد بن عیسی آل خلیفه دختر دیکتاتور بحرین بود. 

گفتنی است؛ عده زیادی پس از انتشار این ویدئو در سال 2014 به گران بودن مهریه دختران عرب و افزایش آمار دختران ازدواج شکایت داشتند. سال 1999 نیز ازدواج یکی از دخترهای شیخه سبکیه همسر اول پادشاه بحرین با یک تفنگدار آمریکایی به جنجال بزرگی در رسانه ها تبدیل شد. امیر بحرین 4 همسر و 12 فرزند دارد.


برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری که با صندوق‌های طلا به خانه بخت رفت+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..