تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




⁣زنوزی جلالی دوباره در بیمارستان بستری شد

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، طبق اعلام فرزند زنوزی جلالی، نویسنده رمان «برج 110» هم‌اکنون به دلیل مشکلات شدید تنفسی در بیمارستان مسیح دانشوری بستری است و وضعیت مناسبی ندارد.

این در حالی است که نویسنده رمان «مخلوق» از زمستان سال 94 با عفونت ریه دست به گریبان است و بارها دوره شیمی‌درمانی و رادیوتراپی را پشت سر گذاشته است. او سال گذشته و در خلال بیماری، رمان «برج 110» خود را در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی کرد. این کتاب از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی و به همت انتشارات علمی، فرهنگی به چاپ رسیده است.

زنوزی جلالی در اثناء این بیماری طولانی، همسرش را در مهر سال گذشته (1395) از دست داد.

فیروز زنوزی جلالی، متولد 1329 خرم‌آباد است که آثار متعددی در حوزه ادبیات داستانی در کارنامه دارد. او همچنین داوری جوایزی چون جلال آل‌احمد و پروین اعتصامی را بر عهده داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «⁣زنوزی جلالی دوباره در بیمارستان بستری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..