تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علل اصلی افزایش مصرف هروئین در بین جوانان چیست؟

محققان دانشکده سلامت دانشگاه کلمبیا در گزارشی اعلام کردند مصرف هروئین و اختلالات ناشی از آن از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

طبق نتایج این تحقیق، بیشترین نرخ افزایش در مصرف هروئین در بین افراد سفیدپوست بوده است. همچنین افراد استفاده کننده از مُسکن های تجویزی حاوی مخدر ۴۰ برابر بیشتر در معرض سوءمصرف هروئین یا معتاد به آن هستند.

محققان داده های دو نظرسنجی ملی را که شامل بالغ بر ۷۹ هزار فرد بزرگسال در ایالات متحده بود بررسی کردند. آنها دریافتند از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳، مصرف هروئین پنج برابر افزایش داشته است.

اگرچه این تحقیق در مورد استفاده هروئین و اعتیاد به آن بوده است، اما مرگ ناشی از اووردوز مواد مخدر هم همچنان در حال افزایش است. روزانه ۹۱ آمریکایی به دلیل اووردوز ناشی از مخدرهای تجویزی و هروئین می میرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علل اصلی افزایش مصرف هروئین در بین جوانان چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..