تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الهام حمیدی و تبریک به بهترین بابای دنیا! +عکس

الهام حمیدی صفحه ی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی با انتشار عکس زیر نوشت : بهترین بابای دنیااا دوست دارم و آرزوی سلامتی و عمری طولانی برات دارم، و از همه جوانها می خوام قدر پدر و مادر را بدونید و اون عزیزانی هم که از داشتن این نعمت بزرگ محرومند برای شادی روحشون تا می توانند براشون خیرات و کارهای خوب بکنند.

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد.

در بیست سالگی ازدواج کرده و همسرش فعالیت هنری ندارد.  آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

از بین خوانندگان صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است. در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند.

پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است. یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد. تا به حال در معجزه ازدواج، کوی دامون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور خیلی نزدیک، زیر تیغ و شوق پرواز بازی کرده است.

الهام حمیدی در سال 1385 در سریال زیر تیغ به کارگردانی محمدرضا هنرمند در نقش مریم بازی کرد. این سریال، در جشنوارهٔ تولیدات تلویزیونی رم شرکت کرد که از پنج جایزهٔ جشنواره، دو جایزه را به خود اختصاص داد.

الهام حمیدی

اخبار مرتبط:

حضور متفاوت الهام حمیدی در جشنواره فرهنگی تغذیه و سلامت + تصاویر

الهام حمیدی، شاهرخ استخری، پوریا پورسرخ و علی انصاریان در افتتاحیه اکران «دوربین»

عکس های پاییزی الهام حمیدی در مکان های مختلف

شهرت الهام حمیدی در کشورهای عربی

الهام حمیدی و پوریا پورسرخ سفیر شدند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الهام حمیدی و تبریک به بهترین بابای دنیا! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..