تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهراوه شریفی‌نیا و خاطره ای از روزی که اشک پدرش جاری شد! +عکس

مهراوه شریفی نیا صفحه ی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد.

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا با انتشار عکس زیر نوشت: پارسال بهار وقتى خبر فوت پدرش را دادم اشکش را دیدم جارى و بى محابا. قبل تر هم دیده بودم یکى دوبار فقط، وقتى داشت از روزهاى سختِ سال هاى دور روزهاى نبودن، خاطره تعریف مى کرد... بقیه ى روزها برایت خاطره که تعریف مى کند آنقدر مى خندى که نمى فهمى در کنارش زمان چطور سپرى مى شود.... گاهى مبهوت مى مانم آدمى که آن همه تلخى را در بهترین سال هاى جوانى تجربه کرده چطور مى تواند اینقدر شوخ و خوش انرژى بگوید و بگوید و بگوید و ما را از خنده روده بر کند. گاهى مبهوت مى مانم که وسط آنهمه شوخى و شیطنت چطور مى تواند اینقدر جدى تو را از هنر و فلسفه و ادبیات سرشار کند و جهان بینى ات را در هر دیدار وسیع تر سازد. گاهى مبهوت مى مانم که کِى مى خوابد که چطور با آن پاى ورم کرده راه مى رود که چگونه همیشه مثل کوه استوار است که اینهمه انرژى را از کجا مى آورد و راه خودش را مى رود و مى داند چرا و به چه دلیل چه مى کند.... گاهى تحسینش مى کنم گاهى از کارهایش شگفت زده مى شوم گاهى از دستش عصبانى مى شوم گاهى نگرانش مى شوم اما همیشه همیشه همیشه دوستش دارم و یک ثانیه از بودنش را با هیچ چیز این جهان عوض نمى کنم ... روز مرد، روز پدر بر همه ى پدران عزیز چه آن ها که در کنارمان هستند و چه آن ها که جاى خالیشان با هیچ چیز پُر نمى شود، بر مردهاى واقعى، بر زنانى که مردشان رادوست دارند و بر دختران و پسرانى که پدرشان را دوست دارند. مبارک.

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی‌نیا (۲۹ فروردین ۱۳۶۰، تهران) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران می‌باشد. او فرزند محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است. شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو می‌باشد او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود. او خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است.

 مهراوه شریفی نیا

اخبار مرتبط:

صحبت های جنجالی مهراوه شریفی نیا در مورد گریم پیریش در سریال کیمیا + تصاویر

عکس های جدید و دیده نشده از مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا : پدرم میگفت اگر پول میخواهی اول به مادرت کمک کن! / گزارشی از فیلم جدید وی + تصاویر

گفتگو با مهراوه شریفی نیا : شایعات را باور نکنید ! + عکس

عکس زیبای مهراوه شریفی نیا در 47 سالگی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهراوه شریفی‌نیا و خاطره ای از روزی که اشک پدرش جاری شد! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..