تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت حکمتی از نهج البلاغه دراینستاگرام وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت  پستی را در صفحه اینستاگرامش به میلاد حضرت علی (ع) اختصاص داد و در آن حکمتی از کتاب پر گهر نهج البلاغه را منتشر و عنوان کرد:"لازم است علی (ع) را بیشتر بشناسیم و آن‌گونه بگوییم و عمل کنیم که او به پیروانش آموخت."

بیشتر بخوانید:


قاضی زاده هاشمی نوشت:

 "با مرام، چون علی (ع).امروز سالروز ولادت بزرگ‌مردی است که تمام آن‌ها که او را شناخته‌اند، در مکتب مرام و مسلکش زانوی ادب و خضوع به زمین زده‌اند. یگانه‌ای که جرج جرداق مسیحی او را در قاب یک آرزو چنین وصف می‌کند: «ای روزگار کاش می‌توانستی همه قدرت‌هایت را، و‌ای طبیعت، کاش می‌توانستی همه استعدادهایت را در خلق یک انسان بزرگ، نبوغ بزرگ و قهرمان بزرگ، جمع می‌کردی و یک بار دیگر به جهان ما یک علی (ع) دیگر می‌دادی». درباره آن بزرگوار، بسیار گفته و بسیار نوشته‌اند؛ اینجا، اما تن‌ها به یک مورد از حکمت‌های او بسنده می‌کنم که همین ما را بس.

مولای متقیان در خطبه دویست نهج‌البلاغه می‌فرماید: «سوگند به خدا، معاویه از من سیاستمدارتر نیست؛ اما او نیرنگ می‌زند و مرتکب انواع گناهان می‌شود. اگر نیرنگ ناپسند نبود، من سیاستمدارترین مردم بودم؛ ولی هر نیرنگی گناه است و هر گناهی، نوعی کفر». ضمن تبریک فرارسیدن این عید بزرگ و فرخنده، امیدوارم ما هم امروز در قاب آرزوی‌مان بنویسیم: «لازم است علی (ع) را بیشتر بشناسیم و آن‌گونه بگوییم و عمل کنیم که او به پیروانش آموخت»."

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت حکمتی از نهج البلاغه دراینستاگرام وزیر بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..