تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده ایمیل محرمانه فیفا به فدراسیون فوتبال

کد خبر: ۵۱۱۶۳۳

۱۳۲  بازدید

فیفا اخیرا با ارسال ایمیلی محرمانه به فدراسیون فوتبال ایران،‌درباره احتمال دخالت نهادهای بیرونی در امور مدیریتی فوتبال ایران توضیح خواسته است.

خبرگزاری میزان: فیفا اخیرا با ارسال ایمیلی محرمانه به فدراسیون فوتبال ایران،‌درباره احتمال دخالت نهادهای بیرونی در امور مدیریتی فوتبال ایران توضیح خواسته است.

 اخیرا به دنبال انجام بازرسی‌ها و برگزاری جلساتی در فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال،‌ فیفا با ارسال ایمیلی محرمانه درباره جزئیات و دلایل این بازرسی‌ها و جلسات از مدیران فدراسیون فوتبال توضیح خواسته و اعلام کرده اگر مورد خاصی وجود دارد باید به فیفا گزارش شود.

هم‌چنین به دنبال نامه تهدید‌آمیز فدراسیون جهانی فیفا به خاطر حواشی  و اتفاقات به وجود آمده در بازی تیم ملی ایران مقابل چین در ورزشگاه آزادی، مدیران فدراسیون فوتبال متوجه شده‌اند علاوه بر گزارش ناظر و داور مسابقه، عکس‌ها و گزارش‌های دیگری توسط یک نفر سوم ناشناس به فیفا و AFC درباره بنرها و شعارهای مذهبی و اتفاقات ورزشگاه گزارش شده است.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال با تایید این اتفاقات عجیب  به خبرگزاری میزان اعلام کرد: «فدراسیون جواب ایمیل محرمانه فیفا درباره برگزاری جلسات و بازرسی‌های انجام شده را داده و تاکید داشته این بازرسی‌های درون سازمانی توسط خود فدراسیون فوتبال صورت گرفته و هیچ دخالتی در امور این مجموعه انجام نشده است»

مدیران فدراسیون با اینکه جزئیات اتفاقات اخیر را در رسانه‌ها برای دوری ازجنجال و حاشیه اعلام نکرده‌اند، اما شنیده می‌شود به دنبال پیدا کردن فرد، افراد و یا جریانی هستند که از تمام اتفاقات پشت پرده فوتبال ایران طلاعات دقیق پیدا می‌کنند و با اهدافی خاص جزئیات آن را به فیفا و AFC گزارش می‌دهند.

پیدا کردن جاسوس از آنجا برای فدراسیون از اهمیتی بسیار زیاد برخوردار است که ادامه این روند کارشکنی‌ها و ارسال گزارش‌های خاص به فیفا می‌تواند در شرایط حساس فعلی که تیم ملی در آستانه صعود به جام‌جهانی قرار دارد، حتی مقدمات تعلیق فوتبال ایران و ورود رسمی فیفا به این اتفاقات را فراهم کند. ماجرای که قطعا هزینه‌ای سنگین برای فوتبال کشور همراه خواهد آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده ایمیل محرمانه فیفا به فدراسیون فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..