تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین گل رونالدو؛ یک ماه پیش!

کد خبر: ۵۱۱۶۳۱

۱۳۰  بازدید

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به وضوح وارد مقطع افت گلزنی قابل توجه‌ای شده.

آی‌اسپورت: کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به وضوح وارد مقطع افت گلزنی قابل توجه‌ای شده. او حالا دقیقا یک ماه است که موفق به گلزنی برای کهکشانی‌ها نشده است. اینکه رونالدو در این فصل در 36 بازی رسمی‌اش با لباس رئال مادرید تنها موفق به زدن 26 گل شده ، خود به خود از افت قابل توجه این فوق ستاره پرده برمی‌دارد. قبل آن، کریستیانو ما را به میانگین حداقل یک گل در هر بازی عادت داده بود. شاید یکی از دلایل این افت آماری، بالا رفتن سن رونالدو باشد. او فوریه گذشته وارد 32 سالگی شد.

آخرین گل او به دیدار خانگی رئال برابر بتیس برمی‌گردد. از 12 مارس تا به حال دقیقا یک ماه می‌گذرد. در این مدت رئال مادرید چهار بازی انجام داده و رونالدو به جز بازی مقابل لگانس که زیدان به او استراحت داد، در سه بازی دیگر حضور داشت و موفق به گلزنی نشد. در برد ارزشمند 2-1 مقابل اتلتیک بیلبائو، در پیروزی خانگی 3-0 برابر آلاوز؛ و در تساوی 1-1 در دربی مادرید، رونالدو موفق به گلزنی نشد. از گل دقیقه 40 او به بتیس تا امروز، رونالدو 310 دقیقه است که توپ را از خط دروازه حریف عبور نداده. بیش از پنج ساعت؛ که در این مدت دو رقیب بارسایی کریستیانو در کسب عنوان پیچیچی موفق به زدن 4 گل شده‌اند. گریزمان نیز در مدت مشابه سه گل زده است.

زیدان و رونالدو به بازی برابر بایرن خوش‌بین هستند تا این رکورد منفی شکسته شود. چون رونالدو خاطرات خوبی از آلیانزآره‌نا دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین گل رونالدو؛ یک ماه پیش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..