تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ نفر از عوامل شهادت فرمانده گردان کورین زاهدان بازداشت شدند

۲ نفر از عوامل شهادت فرمانده گردان کورین زاهدان بازداشت شدند

جامعه > حوادث - 2 نفر از عوامل شهادت روح الله عالی فرمانده گردان کورین تیپ 110 سپاه سلمان دستگیر شدند و 2 شرور دیگر نیز در این رابطه به هلاکت رسیدند.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی درگیری یک تیم اشرار مسلح با نیروهای تیپ ۱۱۰سلمان فارسی درمنطقه کورین شهرستان زاهدان، سرگرد پاسدار روح الله عالی به شهادت رسید.

در این اطلاعیه آمده است: در این درگیری که دوشنبه شب (21 فروردین) رخ داد 2 نفر از اشرارمسلح به هلاکت رسیدند و 2 نفر دیگر نیز دستگیرشدند.

بخش کورین از توابع شهرستان زاهدان در 80 کیلومتری غرب زاهدان قرار دارد.

42237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ نفر از عوامل شهادت فرمانده گردان کورین زاهدان بازداشت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..