تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درباره حضور یا عدم حضور کاندیداها اظهارنظر نکرده‌ایم

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، در پی مطرح‌شدن شایعاتی در برخی از سایت‌ها سؤالی از سوی جمعی از مقلدین آیت‌الله مکارم شیرازی دریافت شد که متن کامل سؤال به همراه پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی منتشر می‌شود.

سؤال:

بسمه‌تعالی

محضر مبارک آیت‌الله مکارم شیرازی

با سلام و احترام

با توجه به اخبار منتشر شده در برخی سایت‌ها سوالی در ذهن برخی مقلدین و دوستداران حضرتعالی پیش‌ آمده که محضر شما ارائه می‌شود.

در برخی از سایت‌ها آمده است که حضرتعالی در مورد حضور یا عدم حضور برخی نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری توصیه‌های انجام داده‌اید آیا چنین مطلبی صحت دارد؟

متن پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به این شرح است:

 با اهداء سلام و تحیت

ما مطلقاً درباره حضور و یا عدم حضور هیچ‌ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهارنظر و توصیه‌ای نکرده و نخواهیم کرد. البته همه مردم عزیز ایران اسلامی را به حضور هر چه باشکوه‌تر در انتخابات پیش رو دعوت کرده و از آنها می‌خواهیم به نامزدی که اصلح بودن آن شرعاً برایشان ثابت‌شده است رأی دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درباره حضور یا عدم حضور کاندیداها اظهارنظر نکرده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..