تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درباره خاصیت های فوق العاده لیمو ترش بیشتر بدانیم

درباره خاصیت های فوق العاده لیمو ترش بیشتر بدانیم درمورد خاصیت هاي بی نظیر لیمو ترش بیشتر بدانیم 

همه ي می دانیم نخستین چیزی که بطور فراوان در لیمو ترش وجود دارد ویتامین c هست. کسانی هم که فشار خون بالا دارند همه ي وقت لیمو ترش مصرف می کنند. احتمالا می‌ دانید که نوشیدن آب لیمو به هضم غذا، پاک‌سازی سیستم گوارش‌تان و بهبود سیستم ایمنی بدن‌تان کمک میکند. با این حال آیا می‌دانستید که لیمو می‌ تواند از ابتلا به سرطان نیز جلوگیري کند یا حتی آن را درمان کند؟ پس از خواندن این مطلب همۀ لیمو هایتان را فریز خواهید کرد…!!!

لیمو حاوی فیتوکمیکال‌هایي به نام لیمونوید هست ترکیباتی طبیعی که بسیار برای بدن ما خوب میباشند. اثبات شده‌هست که نوعی لیمونوید خاص به نام لیمونین کلسترول خون و مریضی‌هاي قلبی را کاهش می‌ دهد. اضافه بر این 11 لیمونوید گوناگون یافت‌شده در لیمو قادر میباشند از رشد سلول‌هاي سرطان پستان جلوگیري کنند. در واقع، اثبات شده‌هست که این درمان طبیعی با بهره گیری از لیمو ۱۰۰۰۰ برابر موثر‌تر از شیمی‌درمانی هست.

با این حال، لیمونویدها عمدتا در پوست لیمو میباشند؛ و میزان ویتامین‌ و لیمونوید موجود در پوست لیمو ده برابر آب آن هست. هنگامی که از لیمو در آب آشامیدنی‌تان بهره گیری می‌ کنید، تمام لیمونویدهای موجود در لیمو را جذب نمی‌ کنید. به جای انداختن لیمو در آب، لطفی در حق خود بکنید و برش‌هاي لیمو را در فریزر بگذارید تا یخ بزند – اینکار می توانید زندگی شما را نجات بدهد

اول، لیموهای ارگانیک‌تان را بشوئید. سپس، انها را برش بزنید یا همان‌طور درسته بگذارید بماند؛ بستگی به این دارد که خودتان چه‌طور ترجیح می‌ دهید. در نهایت، لیموها را در یک کیسه بریزید و داخل فریزر بگذارید تا منجمد شوند. با بهره گیری از این روش نگه داری، میتوانید لیمو را به مدت چند ماه ذخیره کنید، و هر بار که لازم داشتید، لیموی تازه، و سالم داشته باشید.

وقتی که می‌خواستید از لیمو بهره گیری کنید، خیلی ساده یک لیمو بردارید و آن را رنده کنید با پوست و همه ي‌ي قسمت‌هاي آن. لیموی رنده شده را می‌ توانید در سالاد، بستنی، سوپ، یا سایر غذایی‌هاي‌تان بریزید. حالا به جای این‌که فقط آب با عطر و طعم لیمو داشته باشید، آبی خواهید داشت که سرشار هست از فوایدی که لیمونویدها برای سلامتی‌تان دارند!

این خواص ضد سرطانی و ضد میکروبی می‌ توانند به طور کامل بدن را سم‌زدایی کنند و تاثیر آن ها فقط روی درمان سرطان یا پیشگیری از آن نیست. فواید موجود در لیموی یخ‌زده میتوانند عفونت‌هاي باکتریایی و قارچی، انگل‌ها، و کرم‌ها را مور هدف قرار بدهند و همین طور فشار خون را پایین بیاورند و حتی بعنوان یک دفاع طبیعی در برابر افسردگی عمل کنند

 به گزارش پارس ناز در حالی‌که شیمی درمانی در کنار سلول‌هاي سرطانی سلول‌هاي سالم بدن‌تان را نیز می‌ کشد، لیمونویدها تنها سلول‌هاي سرطانی را هدف قرار میدهند و بدن‌تان را بدون هیچ گونه عوارض جانبی وحشتناکی پاکسازی میکنند.به عبارت ساده، هیچ دلیلی وجود ندارد که همۀ لیمو هایتان را فریز نکنید! با بهره گیری از لیموی یخ‌زده نه تنها غذا هاي‌تان لذیذ و آب آشامیدنی‌تان طعم‌دار خواهد شد،

بلکه وقتی می‌ دانید که به طور طبیعی به پیش گیری از سرطان پستان، فشار خون بالا، افسردگی، و عفونت کمک می‌ کنید، احساس سلامتی بیش‌تری خواهید داشت. این ماده‌ي غذایی حتی می توانید زندگی‌تان را نجات دهد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درباره خاصیت های فوق العاده لیمو ترش بیشتر بدانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..