تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گهواره ای هوشمند که کودکان را وادار به خواب می کند+ فیلم

گهواره ای هوشمند که کودکان را وادار به خواب می کند+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از والدین برای خواباندن فرزندان خود دچار دغدغه هستند به خصوص زمانی که کودک برای به خواب رفتن عادت های به خصوصی داشته باشد، شرکت فورد سرمایه گذاری برای ساخت یک گهواره هوشمند به والدین کمک می کند تا در خواباندن فرزند خود سرعت عمل بیشتری داشته باشند و در واقع با ترفند طراحی شده برای این گهواره کودکان را وادار به خواب کنند.

تکان های طراحی شده برای این تخت شبیه به تکان های ماشین است که برای اکثر نوزادان و کودکان حکم لالایی را دارد و موجب می شود کودک به راحتی به خواب برود، این تخت دارای سه ویژگی است، ابتدا بلندگویی که صدایی شبیه به موتور ماشین دارد و تداعی کننده فضای درون خودرو است، دوم حرکاتی همانند حرکات خودرو دارد و چراغ های تعبیه شده اطراف گهواره به نوعی الهام گرفته شده از چراغ های خیابان است.

بخش های طراحی شده برای این گهواره هوشمند با نصب نرم افزاری بر روی تلفن همراه قابل کنترل است و والدین می توانند پس از اطمینان از به خواب رفتن کودک این برنامه را غیرفعال کنند.

تمامی این امکانات و قسمتهای گهواره هوشمند با استفاده از اپلیکیشنی که روی تلفن همراه نصب می شود قابل کنترل است و والدین می توانند بعد از سنگین شدن خواب نوزاد آنها را خاموش و غیرفعال کنند

درحال حاضر شرکت فورد تنها به طراحی یک تخت برای آزمایش اکتفا کرده است تا پس از رفع نواقص آن را به صورت انحصاری و در مقیاسی بیشتر تولید کند.

گهواره ای هوشمند که کودکان را وادار به خواب می کند+ فیلم  گهواره ای هوشمند که کودکان را وادار به خواب می کند+ فیلم 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گهواره ای هوشمند که کودکان را وادار به خواب می کند+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..