تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف به مسکو می رود

کد خبر: ۵۱۱۵۳۴

۴۳۷  بازدید

وزیر امور خارجه ایران روز جمعه برای حضور در نشست سه جانبه با وزرای امور خارجه روسیه و سوریه، به مسکو سفر می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: " بهرام قاسمی" سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران جمعه برای شرکت در نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و سوریه به مسکو سفر می کند.

پیش از این نیز "ماریا زاخاروفا" سخنگوی وزارت خارجه روسیه از نشست سه‌جانبه وزیران خارجه روسیه، ایران و سوریه در مسکو خبر داد.

وی افزود که این نشست پایان هفته میلادی در مسکو برگزار می‌شود.

همچنین رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا امروز وارد مسکو شد. این نخستین سفر تیلرسون به مسکو وی بعنوان وزیر امور خارجه دولت "دونالد ترامپ" به روسیه است.

وزیر خارجه آمریکا قرار است در این سفر با سرگئی لاوروف وزیر خارجه آمریکا درباره مسائل مهم در زمینه امنیت بین المللی از جمله مبارزه با تروریسم، مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی که بخشی از خاک سوریه را به اشغال خود درآورده اند، همچنین حل و فصل بحران سوریه، عراق، افغانستان و دیگر کشورها، درگیری بین اسرائیل و فلسطین، بحران اوکراین و ضرورت تحقق توافقنامه مینسک برای حل و فصل مناقشه در شرق این کشور بحث و تبادل نظر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف به مسکو می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..