تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین: آمریکا به دنبال حمله هوایی به جنوب دمشق است

به گزارش افکارنیوز،

رئیس جمهور روسیه می‌گوید آمریکا قصد دارد به جنوب دمشق، پایتخت سوریه حمله کند.

بنا بر اعلام شبکه تلویزیونی الحدث، ولادیمیر پوتین روز سه شنبه (امروز) از سازمان ملل خواست در خصوص حمله شیمیایی اخیر در استان ادلب تحقیق کند.

وی همچنین از احتمال حمله مجدد آمریکا به سوریه خبر داد و گفت: اطلاعاتی داریم که نشان می‌دهد واشنگتن قصد دارد به جنوب دمشق حمله هوایی کند.

رئیس جمهور روسیه ادامه داد، آمریکا پیشتر به بهانه وجود سلاح‌ها کشتار جمعی به عراق حمله کرد و نتیجه آن این شد که داعش به وجود آمد و شرایط در سوریه مشابه عراق است.

هفته گذشته (16 فروردین) رسانه‌ها از وقوع حمله شیمیایی به شهر خان شیخون واقع در جنوب استان ادلب خبر دادند که بر اثر آن بیش از 80 نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر خمی شدند.

گروه‌های مخالف دولت سوریه و کشورهای غربی دمشق را مسئول این حمله دانستند. با این حال دولت سوریه این اتهام‌ها را رد کرد.

دولت آمریکا 18 فروردین به ناوهای مستقر خود در مدیترانه دستور حمله به پایگاه هوایی الشعیرات داد و در توجیه آن گفت که حمله شیمیایی به خان شیخون از این فرودگاه صورت گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین: آمریکا به دنبال حمله هوایی به جنوب دمشق است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..