تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت گذشته بیشترین صدمه را به تامین اجتماعی زد

واکنش رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری به زاکانی:

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری می گوید که در مورد عملکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم حاضر است در یک مناظره و به صورت رو در رو پاسخ تمامی مدعیان احتمالی را بدهد.

در پی انتشار خبری به نقل از آقای زاکانی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در خبرگزاری های منتقد دولت تدبیر وامید و بیان اینکه امروز تامین اجتماعی در مرز ورشکستگی است ،حسن صادقی از فعالان جامعه کارگری و رییس اتحادیه پیشکسوتان کارگری ضمن دعوت وی برای حضور در یک مناظره تلویزیونی گفت: در این مناظره به آقای زاکانی وملت شریف ایران خواهم گفت که وی و همفکرانش چه مصیبت هایی بر سر کارگران وبازنشستگان آورده اند.

صادقی ، ضمن تاکید بر این نکته که بدترین و ضد کارگری ترین قوانین مجلس در دوره نمایندگی زاکانی و همفکرانش در طول دولتهای نهم و دهم که مورد حمایت آنها بود ، وضع شد افزود : آقایان حیثیت سازمان تامین اجتماعی را به بدترین شکل ممکن از بین بردند و حالا که موسم انتخابات شده است ، دم از منافع کارگران و بازنشستگان زده و نڱران پیشکسوتان تامین اجتماعی شده اند. پرسش من این است آیا الان این سازمان دچار بحران است یا زمانی که طی سال ، همفکرانتان ۸ مدیر عامل به این سازمان آوردند و بردند ؟

وی ادامه داد:  آقای زاکانی ؛ زمانی که اموال این سازمان را به حراج گذاشته بودند و بابک زنجانی و زنجانی ها قصد به یغما بردن سرمایه های میلیون ها نفر کارگر زحمت کش و بازنشستگان بی پناه را داشتند کجا بودید ؟

یکشنبه سیاه را یادتان هست که قلب مقام معظم رهبری را به درد آورد ؟ شما آن زمان نماینده مجلس بودید آقای زاکانی .

رییس اتحادیه پیشکسوتان کارگری با اعلام اینکه هیچ دولتی به اندازه دولت تدبیر و امید ، مسایل تامین اجتماعی را درک نکرده گفت : متاسفانه هیچ دولتی هم به اندازه دولت نهم و دهم و هیچ مجلسی هم به اندازه مجلس که آقای زاکانی و هم قطارانش در آن حضور داشتند ، با تحمیل قوانین و دستورات غیر کارشناسی به سازمان تامین اجتماعی صدمه نزدند.

صادقی افزود : مجموع بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی طی بیش از ۳۰ سال و در آغاز کار دولت نهم فقط ۴ هزار میلیارد تومان بود اما در پایان کار دولت دهم این رقم به بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان ، طی هشت سال رسید که مهمترین دلیل آن وضع قوانین بدون تامین منبع توسط آقای زاکانی و دوستانش در دولت بود،و این کار یعنی دست بردن به جیب کارگران و مستمری بگیران این سازمان .

رییس اتحادیه پیشکسوتان کارگری با تقدیر از مدیر عامل فعلی سازمان تامین اجتماعی که علیرغم همه مشکلات به جا مانده از بی تدبیری های گذشته افزود : آقای نوربخش و مدیرانش ، عزت و اعتماد از دست رفته این سازمان را برگرداندند و با تلاش و پاکدستی خود بساط سوء استفاده ها و حیف و میل ها را جمع کردند.

صادقی با تاکید بر اینکه فعلا به همین مقدار بسنده میکنم اما اگر آقای زاکانی پذیرفت که به مناظره بیایید با آمار و ارقام ، شاخص های فساد در زمان نمایندگی وی را اعلام خواهم کرد گفت : آقای زاکانی ، شما خواسته یا ناخواسته بر صورت جامعه کارگری سیلی زده اید و عجیب است که در آستانه انتخابات قلبتان برای آنها می تپد.

رییس اتحادیه پیشکسوتان کارگری در پایان گفت : جامعه کارگری به دقت فضای انتخابات و ادعاهای کاندیداها را رصد میکند و هر کجایی که احساس شود عده ای قصد سوء استفاده از صداقت و نجابت کارگران را دارند وارد عمل شده و از حیثیت و سرمایه اجتماعی خود دفاع خواهند کرد.

منبع:ايلنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت گذشته بیشترین صدمه را به تامین اجتماعی زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..