تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره‌های سرشناس سینما، موسیقی و ورزش در کنسرت بهاری محمد علیزاده

چهره‌های سرشناس سینما، موسیقی و ورزش در کنسرت بهاری محمد علیزاده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین سری کنسرت بهاری محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی مدیر شرکت «ایران گام»؛ در 6 سانس مختلف 18:30 و 21:30 در روزهای 16 و 17 و 18 فروردین ماه در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که با استقبال علاقمندان به موسیقی مواجه شد. 

بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌بردای جهان و المیپک، حمید سوریان قهرمان کشتی جهان و المیپک، وریا غفوری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و تیم استقلال تهران و تعدادی از سینماگران کشورمان از جمله؛ الهام حمیدی، الهه حصاری، بهرنگ علوی، جواد عزتی، یکتا ناصر، منوچهر هادی، مه‌لقا باقری، مجید سعیدی، فاطمه الطافی و همچنین مهرداد نصرتی آهنگساز و تنظیم‌کننده، میلاد ترابی آهنگساز و تنظیم‌کننده، مهرداد کریم‌خاوری آهنگساز و نوازنده دف و ... به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

در ابتدای این برنامه، این خواننده پاپ ایران که سال گذشته تعداد اجراهای کنسرت‌ خود در تهران را به 46 سانس رسانده بود؛ فرارسیدن سال نو را به همه هموطنان عزیز تبریک گفت و برای آنها در سال جدید آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

محمد علیزاده در این کنسرت‌، ترانه‌هایی از آلبوم‌های «دلت با منه»، «سوپرایز» و «گفتم نرو» را برای علاقمندان خود اجرا کرد، و با خواندن قطعات محبوب، عاشقانه و خاطره انگیز خود از جمله؛ «برگرد»، «برادر»، «احساس»، «گاهی بخند»، «کجا میری»، «عشقم این روزا»، «بی‌معرفت»، «فکرش هم نکن»، «بیمارم»، «بی‌حوصله»، «تصمیم»، «همینه که هست»، «چهل درجه» و «جز تو» با هوادارانش خاطره‌بازی ‌کرد.

در بخش «شو تایم» این کنسرت ، محمد علیزاده نوازندگان گروهش را که عبارت بودند از؛  امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، علی‌ شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز، داوود اریکه ـ نوازنده ساکسیفون، کلارینت و فلوت و همچنین کیانوش علی‌محمدی ـ همخوان و وکال را به حاضران در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی کرد که هر کدام از نوازندگان با سازهای خود در این بخش به تکنوازی پرداختند.

سری جدید کنسرت بهاری محمد علیزاده و گروه ارکسترش، در روزهای 9 و 10 اردیبهشت ماه در دو سانس مختلف 19 و 22:15 در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه خواهد شد.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره‌های سرشناس سینما، موسیقی و ورزش در کنسرت بهاری محمد علیزاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..