تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره بزرگ موسیقی BMW در جاده !+تصاویر

تاریخ انتشار : سه شنبه 11 / 04 / 2017 مشاهده : 9 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

جشنواره بزرگ موسیقی , شرکت آلمانی بی ام و، که یکی از مشهورترین تولیدکننده های خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به شمار می رود .

جشنواره بزرگ موسیقی

جشنواره بزرگ موسیقی , کمپانی خودروسازی «بی ام و» به مناسبت بزرگداشت همکاری خود با «لا اسکالا»، معروف ترین اپرای جهان در شهر میلان، سه آگهی تبلیغاتی باورپذیر از جاده هایی را منتشر کرده که چشم انداز هوایی آن ها همانند آلات موسیقی است.

شرکت آلمانی بی ام و، که یکی از مشهورترین تولیدکننده های خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به شمار می رود در شعار تبلیغاتی خود روی این عکس ها نوشته: «BMW شما را به یک جشنواره بزرگ موسیقی در جاده می برد».

پوسترهای تبلیغاتی یاد شده که در زیر می توانید تصاویر آن ها را مشاهده کنید،
توسط هنرمندی موسوم به «الساندرو باواری» طراحی شده اند.

سازهای موجود در تصویر شامل گیتار ، ویلون و عود هستند. همراهمان باشید.

جشنواره بزرگ موسیقی

چشم انداز هوایی به صورت آلات موسیقی

جشنواره بزرگ موسیقی

چشم انداز هوایی به صورت آلات موسیقی

جشنواره بزرگ موسیقی

چشم انداز هوایی به صورت آلات موسیقی

روزیاتو

جشنواره بزرگ موسیقی BMW در جاده !+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره بزرگ موسیقی BMW در جاده !+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..