تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از طرف خداوند به من وحی شده/ اگر مسئولین از من حمایت نکنند عذاب الهی نازل می‌شود! +فیلم

وحیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حواشی انتخابات در روز ثبت نام کاندیداها همچنان در روز اول پررنگ است. پس از مرد کراواتی، یکی دیگر از هموطنان‌مان که در حوزه ثبت نام حاضر شده بود ادعا داشت خداوند به او وحی کرده که نامزد انتخابات شود و اگر مسئولین از او حمایت نکنند موجب عذاب الهی خواهد شد. او گفته است:

"از طرف خداوند عالم به من وحی می‌شود. با این اوضاع ریاست جمهوری دوره یازدهم من در این دوره شرکت کردم. از شورای نگهبان و مسئولان نظام می‌خواهم اگر خدا را دوست دارند از من حمایت کنند. اگر از من حمایت نکنند موجب عذاب الهی می‌شود. از طرف خداوند عذاب می‌آید. چون خداوند نگاه نمی‌کند که فرد اهل کجاست. رسالت من جهانی است. در خواب و بیداری به من وحی می‌شود. من رحمت اللعالمین هستم. برای جهان اسلام".


حرف‌های این کاندیدا را در فیلم زیر ببینید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از طرف خداوند به من وحی شده/ اگر مسئولین از من حمایت نکنند عذاب الهی نازل می‌شود! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..