تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۷درصدی سرقت خودرو و دزدی از منازل در نوروز ۹۶

کاهش ۷درصدی سرقت خودرو و دزدی از منازل در نوروز ۹۶

سرهنگ رضا موذن روز سه شنبه گفت: در همین مدت شاهد کاهش ۲۰ درصدی سرقت محموله، ۱۹درصدی سرقت مغازه، ۵/۹ درصدی موتور سیکلت و دو درصدی وسائل داخل خودرو بوده ایم.

وی گفت: به واسطه مسافرت و خالی بودن خانه ها و همچنین تردد وسائل نقلیه در سطح معابر و جاده ها، در زمینه پیشگیری از سرقت، توفیقات خوبی در این جرائم داشته ایم.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی گفت: در مدت اعلام شده(۲۵اسفندماه ۹۵تا ۱۳فروردین ماه ۹۶) در کشف وقوع شاهد ارتقا ۵/۴ درصد بوده ایم.

سرهنگ موذن افزود: بهترین کشفیات دراین جرائم در حوزه خودرو بوده است و در ۹۰درصد جرائم در زمان اعلام شده موفق به کشف شده ایم.

وی افزود: راه اندازی گشت های ویژه با استفاده از خودروهای مجهز به دوربین های پلاک خوان، استفاده از نگهبان محله برای پوشش انتظامی معابر و اماکن جرم خیز برای پیشگیری از سرقت، استفاده از ظرفیت و توانمندی سایر پلیس های تخصصی برای پوشش انتظامی مناطق آلوده در ۱۴ استان هدف که مسافر خیز است از اقدامات انجام شده در ایام نوروز بود.

وی به اجرای طرح های شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای و سابقه دار، اقدامات پیش دستانه در راستای ناامن کردن بسترهای احتمالی وقوع سرقت، ناکام ماندن سارقان در رسیدن به اهداف اشاره کرد و گفت: تقویت اشراف اطلاعاتی و سازمانی جرم، مقابله جدی و دقیق با سرقت های سریالی و باندی و هماهنگی با مراجع قضایی برای جلوگیری از آزادی سارقان هدف و حرفه ای از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام بوده است.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۷درصدی سرقت خودرو و دزدی از منازل در نوروز ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..