تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار پلیس فتا/ سوءاستفاده از حساب کاربری تلگرام پس از واگذاری سیم‌کارت

هشدار پلیس فتا/ سوءاستفاده از حساب کاربری تلگرام پس از واگذاری سیم‌کارت

جامعه > پلیس - مهر نوشت: رئیس پلیس فتا خوزستان، نسبت به سوءاستفاده از حساب کاربری تلگرام پس از واگذاری سیم کارت های اعتباری و دائمی هشدار داد.

سرهنگ شاهین حسنوند گفت: دو راه حل برای جلوگیری از دسترسی به حساب تلگرام پس از واگذاری سیم‌کارت وجود دارد. نرم‌افزار تلگرام برای فعال سازی حساب، از روش ارسال کد فعالسازی به شماره سیم کارت استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: مشکلی که در این روش وجود دارد این است که در صورت تغییر مالکیت سیم کارت، مالک جدید ممکن است بتواند به حساب تلگرام صاحب سیم کارت دسترسی پیدا کند. این مشکل ممکن است برای تمامی کاربران تلگرام با هر سیمکارتی رخ دهد.

رئیس پلیس فتا خوزستان تاکید کرد: برای پیشگیری از این مشکل، توصیه می‌شود در تنظیمات امنیتی تلگرام (Privacy and Security)، گزینه «تایید دو مرحله‌ای» (Two-Step Verification) را فعال کنید.با این کار، یک رمز عبور شخصی برای حساب تلگرام خود تعیین می‌کنید که برای ورود به حساب تلگرام شما از یک دستگاه جدید، نیاز به وارد کردن این رمز عبور خواهد بود.

حسنوند تاکید کرد: علاوه بر این، اگر قصد دارید سیمکارت خود رو به شخص دیگری واگذار کنید، حتما حساب تلگرام را از طریق (Delete Account) پاک کنید تا مالک جدید سیمکارت به تلگرام شما دسترسی نداشته باشد.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار پلیس فتا/ سوءاستفاده از حساب کاربری تلگرام پس از واگذاری سیم‌کارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..