تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار هیات مدیره خانه سینما با دو شورای سینمایی

دیدار هیات مدیره خانه سینما با دو شورای سینمایی

فرهنگ > سینما - نشست هیئت مدیره خانه سینما با اعضای شورای عالی تهیه‌کنندگان و شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به دعوت هیئت مدیره خانه سینما در تاریخ 21/1/96  نشستی با اعضای شورای عالی تهیه کنندگان و شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در محل خانه سینما تشکیل گردید ، در این جلسه مسائل روز سینمای ایران ، معضلات و مشکلات سر راه خانه سینما و نوع تعامل هیئت مدیره با صنوف به بحث و تبادل نظر گذاشته شد ، کلیه اعضای حاضر در این جلسه بر همراهی صنوف و هیئت مدیره برای رونق سینما و ایجاد همدلی هرچه بیشتر اهالی سینما اتفاق نظر داشتند.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار هیات مدیره خانه سینما با دو شورای سینمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..