تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی تریلر حامل اسید در جاده پلدختر/ خاک منطقه آلوده شد

سلامت نیوز:رئیس اداره محیط زیست پلدختر از واژگونی یک دستگاه تانکر تریلر حامل اسید در جاده پلدختر – خرم آباد خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،امیررضا محمدی نژاد اظهار داشت: یک دستگاه تانکر تریلر حامل ۲۴ هزار لیتر اسید در جاده پلدختر- خرم آباد نزدیک پل آزادی روستای «زورانتل» واژگون شد.


وی با بیان اینکه در این واژگونی محموله تانکرتریلر وارد زمین شد و این امر موجب آلوده شدن خاک منطقه شد گفت: در این راستا ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان مانع ورود و نفوذ اسید به درون رودخانه کشکان شدند.


رئیس ادره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: علت این حادثه را کارشناس تصادفات پلیس راه ملاوی عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و سرعت بالا از سوی راننده تریلر اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی تریلر حامل اسید در جاده پلدختر/ خاک منطقه آلوده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..