تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت بوستان نهج البلاغه در کرمان کلید خورد

ساخت بوستان نهج البلاغه در کرمان کلید خورد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بابایی شهردار کرمان در این مراسم گفت: بوستان نهج‌البلاغه در گرامیداشت نام و یاد مولای متقیان حضرت علی‌(ع) نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه این بوستان در فضایی به مساحت 10 هکتار احداث می‌شود گفت: بوستان نهج‌البلاغه از چندین پردیس تشکیل می‌شود و از آنجا که در مسیر مسافران قرار دارد در این پارک برای استفاده و رفاه مسافران آلاچیق ایجاد می‌شود.

بابایی با بیان اینکه این بوستان از سه‌راه سیلوی شهر کرمان آغاز شده و تا نزدیکی چهارراه نیکزاد ادامه دارد افزود: احداث مسیر دوچرخه سواری ایمن و همچنین مسیر پیاده‌روی نیز در بوستان نهج‌البلاغه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت بوستان نهج البلاغه در کرمان کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..